lunes, 19 de octubre de 2009

A manifestación polo galego




O domingo 18 de outubro entre 50.000 (cifra dada pola Policía Local de Compostela) e 100.000 cifra dada pola organización) galegas e galegos, de diferentes adscricións ideolóxicas, estratos sociolóxicos, e usos da lingua, nos manifestamos na defensa do noso idioma fronte o reiterado ataque que está a sufrir por parte do goberno da Xunta de Galiza presidido por Alberto Núñez Feijóo (PP), convocadas e convocados pola Plataforma Cidadá Queremos Galego integrada por unha diversidade plural de centos de colectivos e persoas.

Os medios de comunicación públicos do noso país (a Radio Galega e maila Televisión de Galicia) non ofreceron unha información veraz que se axustase á realidade do verdadeiro impacto que tivo a mobilización, que contou cun resultado histórico en participación. Nese senso é preciso denunciar a obscena manipulación que por parte dos Servizos Informativos da TVG se quería levar a cabo, pretendendo iniciar unha conexión en directo coa manifestación, no momento xusto en que a primeira lectura do manifesto rematara, e as xentes que ateigaban a Praza da Quintana ían abandonándoa paulatinamente para permitir a entrada dos milleiros de persoas que inda non puideran entrar, e que agardaban nas Praza das Praterías e os seus arredores, e que finalmente encheron por segunda vez a Quintana. É evidente que a distorsión informativa tiña a intencionalidade de ofrecer unha imaxe minorizada dunha mobilización masiva, nun intento claro de manipulación que os milleiros de persoas presentes contestaron berrando, durante preto de dez minutos e con notábel indignación, a consigna "Televisión, manipulación", o que provocou que o equipo da TVG abandonase a praza.

Fronte a esa situación é preciso denunciar e difundir publicamente o acontecido, ao tempo que esixir que os medios de comunicación que pagamos todas e todos os galegos, deixen de ser un instrumento para a deformación interesada, cando non para a propaganda, en beneficio do Partido Popular no goberno do país.




Para os que non son galegos

El domingo 18 de octubre entre 50.000 (cifra dada por la Policía Local de Compostela) y 100.000 cifra dada por la organización) gallegas y gallegos, de diferentes adscripciones ideológicas, estratos sociológicos, y usos de la lengua, nos manifestamos en la defensa de nuestro idioma frente el reiterado ataque que está sufriendo por parte del gobierno de la Xunta de Galiza presidido por Alberto Núñez Feijóo (PP), convocadas y convocados por la Plataforma Ciudadana Queremos Gallego integrada por una diversidad plural de cientos de colectivos y personas.

Los medios de comunicación públicos de nuestro país (la Radio Gallega y la Televisión de Galicia) no ofrecieron una información veraz que se ajustara a la realidad del verdadero impacto que tuvo la movilización, que contó con un resultado histórico en participación. En ese sentido es preciso denunciar la obscena manipulación que por parte de los Servicios Informativos de la TVG se quería llevar a cabo, pretendiendo iniciar una conexión en directo con la manifestación, en el momento justo en que la primera lectura del manifiesto había terminado, y gente que atestaban la Plaza de la Quintana se iba manchando paulatinamente para permitir la entrada de millares de personas que todavía no habían podido entrar, y que aguardaban en las Plaza de las Praterías y sus aledaños, y que finalmente llenaron por segunda vez a la Quintana. Es evidente que la distorsión informativa tenía la intencionalidad de ofrecer una imagen minorizada de una movilización masiva, en un intento claro de manipulación que los millares de personas presentes contestaron chillando, durante cerca de diez minutos y con notable indignación, la consigna "Televisión, manipulación", lo que provocó que el equipo de la TVG abandonara la plaza.

Frente a esa situación es preciso denunciar y difundir públicamente el acontecido, al tiempo que exigir que los medios de comunicación que pagamos todas y todos los gallegos, dejen de ser un instrumento para la deformación interesada, cuando no para la propaganda, en beneficio del Partido Popular en el gobierno del país.

6 comentarios:

RGAlmazán dijo...

Pues sí, qué me vas a contar. Si quieres te hablo de Telemadrid, también llamada Tele-Espe.
Una manipulación constante. Televisiones que se ponen a las órdenes del poder y su seguidismo se hace tan latente que abochorna y hace sertir vergüenza ajena.
Bicos

Salud y República

Juan Carlos dijo...

Tele Madrid, la 1, Tele Galicia, la 6ª, etc. La manipulación en los medios de comunicación escritos, radiados o televisados ha llegado a un nivel impresionante.

Felipe dijo...

manipulación no es nuevo

Feijó se carga la cultura galega y se produce el apagón informativo.

Pensabas que iba a ser de otra forma?

¡Pues no!

Es lo que siempre hacen.Son totalitarios

mariajesusparadela dijo...

Pero, si 40 años de franquismo no pudieron con el gallego, que no cante victoria Feijóo. El Himno galego dice:Os bos e xenerosos a nosa voz entenden e con arroubo atenden o noso rouco son. E so os iñorantes e féridos e duros, imbéciles i escuros, non nos entenden, non.

Rita dijo...

Cierto Dilaida, creo que en todas las comunidades se adolece de lo mismo, que pena, tanto trabajo democrático para esto, un beso querida amiga

Naveganterojo dijo...

¿Por que el PP, desde siempre se ha opuesto a la cultura?.
Hablar una lengua, un idioma, un dialecto, o como coños se le quiera llamar, distinto del castellano, nos enriquece culturalmente, y si en este pais hay cuatro, cinco o seis idiomas distintos, pues fenomenal por nosotros, hemos de ayudar a que se espandan por toda la piel de toro, y no ponerle trabas.
Jamas comprendera a estos centralistas, que una vez alcanzado el poder en cualquier comunidad la destrozan culturalmente.
Salud y felicidad