miércoles, 26 de noviembre de 2008

"Reflexións"

Hoxe recibín a revista "Historía" de National Geograpic e na portada en letras destacadas pon "Tutankhamón: El rey desconocido". Eu pregúntome: por quen é descoñecido?, todo o mundo, aínda que non teña nin idea da historía de Exipto, coñece o nome de Tutakhamón. Aínda non tiven tempo de ler o artigo, non obstante, eu opino que se a civilización exipcia foi importante durante case 3000 anos, por que se lle presta tanta atención a un faraón que só estivo no poder 9 anos? tampouco é famoso porque fíxese algo importante. Poida que só se trate de que é do que máis restos se encontraron; entón un home que case non aportou nada a verdadeira historía da súa civilización agora despois de moitos séculos converteuse nunha das referencias máis coñecidas.
Quen lle ía dicir o pobre Tutankhamón que viviu no século XIV a. de C. que no século XXI d. de C. a súa mascara mortuoria ía ocupar as portadas das revistas. Está claro que para todo hai que ter sorte, no caso deste faraón eu pregúntome se el estaría de acordo de que a súa imaxe aparecese con tanta frecuencia nas portadas das revistas.
Eu non me podo nin imaxinar que por calquera broma do destino dentro de XX séculos alguén fose a utilizar os meus restos ou os das persoas que quero como ratas de laboratorio, anque iso me dese unha fama que na miña época non tiven nin quero.

1 comentario:

Una dijo...

¡Qué genial y divertido este punto de vista!