lunes, 4 de enero de 2010

Para os Magos


Retrato de Picasso por Dalí


Algúns intentárono pero non o conseguirón


O outro día lendo unha entrada no blog Kabila pensei que lle ía copiar a idea a don Rafael e de feito comenteillo.
Eu tamén lle vou escribir unha cartiña aos Magos, dáme o mesmo que sexan aos de Oriente coma aos de Occidente, aos do Norte ou aos do Sur; eu no enderezo vou por: Para os Magos ( eles xa saben..., por algo son magos, non si?).


Estimados señores Magos:

Non teño moita práctica pedindo cousas, xa que hai anos decidín que non ía celebrar o voso día, non porque me caiades mal, que non é o caso, senón porque a min gústame ir contra a corrente, e como vexo que xa tedes dabondo quen vos festexe eu paso de facelo.


Vale, ao que ía, este ano eu quería pedirvos algunhas cousas, a ver se podedes facer maxia e prométovos que a partires de agora, non vou esquecerme de vós e polo voso día irei aos grandes almacéns a gastar algúns cartos, aínda que os teña que pedir prestados.

No primeiro lugar, podiades visitar ao señor alcalde de Coles a ver se ten a ben mandar limpar a beiravía de Lavandeira. Eu xa llo pedín, pero entre tanta festa e festexo, para min que o esqueceo.

No segundo lugar, eu quería que fixésedes que o señor Feijóo tivese un pesadelo e que se vise como vai ser lembrado polos galegos dentro dun século "Feijóo o que intentou asasinar a lingua galega, pero non o conseguiu, pasoulle o mesmo cós que o intentaron antes ca el".

No terceiro lugar, quedaríavos moi agradecida se podedes facer que
de agora en diante da Lingua se ocupen os que saben e non a utilicen os políticos como moeda de cambio para gañar ou perder as eleccións.

E por último, que todos aqueles que utilizan o nome ou a obra de persoas insignes, tratando de aproveitarse dalgunha forma deles, se lles poña a cara coma o "Retrato de Picasso" de Dalí.

Espero que vos chegue esta carta e cando a recibades vos encontredes ben de saúde, a miña, polo de agora, ben, grazas.






Versión en castelán

El otro día leyendo una entrada en el blog Kabila pensé que le iba a copiar la idea a don Rafael y de hecho se lo comenté.
Yo también le voy a escribir una cartita a los Magos, me da lo mismo que sea a los de Oriente como a los de Occidente, a los del Norte o a los del Sur; yo en la dirección voy a poner: Para los Magos ( ellos ya saben..., por algo son magos, verdad?).

Estimados señores Magos:

No tengo mucha práctica pidiendo cosas, ya que hace años decidí que no iba a celebrar vuestro día, no porque me caigáis mal, que no es el caso, sino porque a mí me gusta ir contra corriente, y como veo que ya tenéis de sobra quien os festeje yo paso de hacerlo.

Bueno, a lo que iba, este año yo quería pediros algunas cosas, a ver se podéis hacer magia y os prometo que a partir de ahora, no me voy a olvidar de vosotros y por vuestro día iré a los grandes almacenes a gastar algún dinero, aunque lo tenga que pedir prestado.

En primer lugar, podíais visitar al señor alcalde de Coles a ver si tiene a bien mandar limpiar el arcén de Lavandeira. Yo ya se lo pedí, pero entre tanta fiesta y festejo, para mí que se ha olvidado.

En segundo lugar, yo quería que hicierais que el señor Feijóo tuviera una pesadilla y que se viese como va a ser recordado por los gallegos dentro de un siglo "Feijóo el que intentó asesinar la lengua gallega, pero no lo consiguió, le pasó lo mismo que a los que lo intentaron antes que él".

En tercer lugar, os quedaría muy agradecida se podéis hacer que de ahora en adelante de la Lengua se ocupen los que saben y no la utilicen los políticos como moneda de cambio para ganar o perder las elecciones.

Y por último, que todos aquellos que utilizan el nombre o la obra de personas insignes, tratando de aprovecharse de alguna forma de ellos, se les ponga la cara como el "Retrato de Picasso" de Dalí.

Espero que os llegue esta carta y cuando la recibáis os encontréis bien de salud, la mía, por ahora, bien, gracias.


4 comentarios:

Felipe dijo...

Estimada Dilaida,veo que sigues con lo del arcén(qué pena)

Lo del galego no lo consiguieron ni el más sanguinario

Lo sabrás,aunque te lo cuento

Creo que se está subastando una cena con Feijoó y hasta ahora lo máximo que se ha pujado es 600 €.Es una iniciativa de las Nuevas Generaciones del PP

¡Esperpéntico!

Bicos

(no podrán)

RGAlmazán dijo...

Por mucho que los intenten los feijoos de turno no conseguirán acabar con el gallego. Es una lengua muy viva.
De tu alcalde habrá que hacer algo a ver si espabila y arregla lo del arcén. No sé, pídele audiencia y dile que se mueva o la blogosfera se moverá contra él.
Salud y República

mariajesusparadela dijo...

Suscribo o que pides.
(Podiamos puxar ti e máis eu nesa comida con Feijoada e poñerlle de primeiro plato sopa de letras galegas)( Pero só puxamos 5 euriños¿eh?)

Isabel Martínez dijo...

Fantástica petición, a la que me sumo. Por favor, hablad en gallego los que sabéis, que es lengua dulce y biensonante.
Un abrazo, Dilaida.